بازاریابی در عرصه جهانی تنها محدود به تبلیغ یک کالا یا یافتن مشتری نیست، بلکه به معنای درک عمیق از فرهنگ، نیازها و الگوهای مصرف جوامع مختلف است. در این میان، فعالان بخش خصوصی بر این باورند که ضعف اصلی تجار ایرانی در حوزه بازاریابی جهانی، نهتنها در کمبود شناخت از کالاهای صادراتی کشور، بلکه در ناآشنایی با فرهنگ مصرف بازارهای هدف ریشه دارد.
به گزارش بازارسان، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری شکوفا در گفتگو با خبرنگار ما گفت: ایران با ظرفیتهای عظیم در حوزههای صنعتی، کشاورزی، صنایعدستی، معدنی و محصولات دانشبنیان، توانایی حضور قدرتمند در بازارهای جهانی را دارد
به گزارش صبح مشهد، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری شکوفا در گفتگو با خبرنگار ما گفت: ایران با ظرفیتهای عظیم در حوزههای صنعتی، کشاورزی، صنایعدستی، معدنی و محصولات دانشبنیان، توانایی حضور قدرتمند در بازارهای جهانی را دارد.