فتحعلی از در دسترس قرار گرفتن باشگاه مشتریان در ابتدای دیماه خبرداد تا شاهد حرکت پرشتاب بانک سینا در مسیر مشتری مداری باشیم.
به گزارش بازارسان به نقل از پول نیوز، رقابت در عرصههای گوناگون اقتصادی حرف اول را میزند و آنچه بیش از همیشه اهمیت دارد، جلب و جذب مشتری است. آموزشهای بازاریابی حکایت از آن دارد که بدون مشتری نمیتوان به اهداف تعیین شده دست یافت. هرچقدر که سرمایه گذاری و برنامه ریزی در یک بنگاه اقتصادی با جدیت و گستردگی بیشتری صورت گرفته باشد، چنانچه مشتری نباشد یا کم باشد، گردش اقتصادی صورت نخواهد گرفت و به تبع آن رونق و توسعه شکل نخواهد گرفت.